Nowości
Pokrowiec na materac Mika
Pokrowiec na materac Mika
105,00 zł
Mata dla Psa /Kota wzór Koty
Mata dla Psa /Kota wzór Koty
64,00 zł
Mata dla Psa /Kota Minky
Mata dla Psa /Kota Minky
80,00 zł
Materac dla Psa Naomi
Materac dla Psa Naomi
115,00 zł
Kanapa Dla Psa Filipek Quattro
Kanapa Dla Psa Filipek Quattro
214,00 zł
Materac dla psa Afik Kodura
Materac dla psa Afik Kodura
90,00 zł
Materac dla Psa Agida
Materac dla Psa Agida
93,00 zł
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

 

Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

Termin na odstąpienie od umowy

Bieg 14 dniowego terminu (są to dni kalendarzowe) jest liczony od:

1. dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

2. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Odstąpienie od umowy

 

 

Reklamacje

 

Ogólne warunki składania i uznania reklamacji Klienta:

1. Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana/dostarczona (email, fax, list polecony) na adres siedziby Sprzedawcy - FUNITOPets Ul Niepodległości 30, 42-200 Częstochowa. W przypadku złożenia reklamacji w formie email, należy wysłać zeskanowany wypełniony poprawnie druk reklamacji ( wraz z kopią dowodu zakupu) na adres: biuro@funito.pl

2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru.

3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

4. W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres siedziby Sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce, w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji i dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).

5. Prawo do składania reklamacji przysługuje jedynie w okresie ochrony gwarancyjnej - 12 miesięcy od daty zakupu.

Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem reklamacji.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl